Noob SQUAD

Witamy w gildii NOOB SQUAD.....

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2008-06-27 17:03:15

sokol

Administrator

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2008-06-26
Posty: 15
Punktów :   

REGULAMIN

Poniżej są zasady forum www.noob-squad.pun.pl, które muszę być przestrzegane przez każdego użytkownika bez wyjątków. Zasady te zostały stworzone by każdy mógł w pełni korzystać z forum.

Osoby które bez uzasadnienia beda offline 7 dni zostaną wyrzucone z gildi. (Swoją nieobecność trzeba uzasadnić przed upływem 7 dni do GM lub Officerów)




W razie wyjazdów proszę napisać temat w którym powinno znajdować się:
1.Uzasadnienie czyli np. wakacyjna podróż za granice czy cos w tym stylu.
2.Data nieobecności czyli np.11.07 do 08.08.


1. Przed założeniem tematu:

   1. Szukaj (użyj opcji szukania), może ktoś przed Tobą miał ten sam problem i temat już istnieje. Nie ma sensu, żeby pytać się ponownie o    to samo.
   2. Pomyśl, jaki ma być cel nowego tematu; czy nie będzie to uznane jako spam?
   3. Założ temat we właściwym miejscu (dziale, podforum)


UWAGA!!! Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że przeczytałeś dział "poradniki" oraz "FAQ". Pamiętaj, aby w każdym dziale przeczytać ogłoszenia oraz przyklejone tematy z najważniejszymi informacjami.
Więcej na ten temat znajdziesz tutaj UWAGA
Zamknięcie tematu\skasowanie posta powinno być skonsultowane z jednym z Administratorów lub Moderatorów.Podać powód zamknięcia\skasowania posta\tematu.

2. Tematy, jakie nigdy nie powinny się pojawić:


    1. Linki do stron hackerskich oraz stron z nielegalnym oprogramowaniem służącym do łamania oficjalnych zasad gry.

 
3. Jakich treści w postach zawierać nie wolno:[/b]

   1. Wulgarnego języka, przekleństw, wyzwisk i obrażania innych userów. Nie wolno również omijać auto-cenzury poprzez wstawianie kropki w środku wyrazu bądź zamiany np. "u" na "v".
   2. Nie wolno pisać postów, które w jakikolwiek sposób łamią polskie prawo UWAGA
   3. Nie wolno zamieszczać materiałów pornograficznych, rasistowskich czy faszystowskich
   4. Jeśli wszystko, co masz do powiedzenia, to "gratz", "masz rację", "zgadzam się z przedmówcą", lepiej zachowaj to po prostu dla siebie. Takie posty mogą być uznane za spam i odpowiednio karane.
   5. Unikaj pisania dwóch lub więcej postów pod rząd. Zawsze możesz zedytować swojego posta, dodając ewentualne informacje.
   6. Pisz na temat.
   7. Sprawdź pisownię zanim wyślesz posta. Wielu użytkowników ma z tym problem. W czasie przeglądania forum, wklej treść posta do Twojego ulubionego edytora tekstowego, by uniknąć żenujących czasem błędów w pisowni. Wyjątkowo niepolskie posty będą odpowiednio traktowane.
   8. Nie udawaj kogoś, kim nie jesteś. Podszywanie się pod Moderatora, Admina, Game Mastera (GM) będzie karane.
   9. Nie pisz na przemian DuŻyMi I mAłYmI literami. Pisownia taka utrudnia czytanie. To samo tyczy się Zaczynania Każdego Wyrazu Wielką Literą, bĄdŹ pisania polskich ogonkÓw dużymi literami oraz pisma w T4k1|\/| stylu.
  10. Nie pisz WSZYSTKIEGO WIELKIMI LITERAMI. JEST TO STRASZNIE DENERWUJĄCE i utrudnia czytanie.
  11. Nie cytuj zdjęć. Możesz napisać post, nawiązując do rysunku, ale jeśli cytujesz kogoś, zmodyfikuj post w taki sposób, aby nie cytować zdjęć. Takie działania prowadzą do wolniejszego ładowania się strony oraz obciążenia serwerów.
  12. Posty z nadmierną ilością emotikonek będą usuwane, a w skrajnych przypadkach ich autor upominany.
  13. Nie używaj formatu zdjęć *.BMP. Mają one duży rozmiar i powodują niepotrzebne obciążenia serwera, jak i wolniejsze ładowanie się tematu.
  14. Nie jest dopuszczalne, aby w postach umieszczać tzw. linki referencyjne (dające pewne korzyści w grach itp)
  15. OTS jest całkowicie zabroniony. Nie pisz, nie popieraj, nie pytaj, nie odpowiadaj.
  16. Nie spamuj postami typu: "jestem pierwszy", "ściągam, zaraz dam komenta", "bana mu", "zamknąć temat". Posty tego typu będą usuwane, a ich autorzy upominani.

4. Zasady na poszczególnych podforach:

Niektóre fora (np. handel), a czasem nawet specjalne tematy, mają własny zestaw zasad w celu utrzymania ładu i porządku. Jest to po prostu rozszerzenie regulaminu o dodatkowe punkty, których łamanie będzie odpowiednio traktowane.




Łamanie tych zasad jest karane najczęściej banem na stałe. W wyjątkowych przypadkach Administrator może się zgodzić, by nazwa została zmieniona.

5. Podawanie linków do plików na zewnętrznych serwerach

Masowe próby wyłudzania haseł poprzez wrzucanie linków z różnymi paskudztwami (wirusy, keyloggery, trojany, exploity, owntibie i inne) wymusiły na nas wprowadzenie nowego zakazu dotyczącego linkowania do plików na zewnętrzych serwerach.


Co więcej, do uploadowania plików zabronione jest używanie wszelakich serwerów ukrywających rozszerzenie pliku. Cała nazwa pliku - wraz z rozszerzeniem - musi być widoczna w URLu. Banowane będą osoby podające linki typu http://www.***/123123/ UWAGA. Moderatorzy i Admini nie mają obowiązku sprawdzenia, jaki plik naprawdę znajduje się na serwerze. Poszukaj serwisu, który nie maskuje rozszerzenia pliku - jest ich w sieci mnóstwo.

Jeśli chcesz podać linek do jakiejś gry, czy programu, znajdź oficjalną stronę twórcy lub producenta i podaj linek do tej strony. Możesz także podać linek do programu, który znajduje się w znanym i zaufanym serwisie, np. http://dobreprogramy.pl/ UWAGA Przykładowo: pobierasz plik exe z oficjalnej strony producenta i wrzucasz na jakiśtam serwer, w ramach mirrora. Na forum podajesz linek do tego mirrora - dostajesz bana. Pamiętaj, nikt nie ma obowiązku sprawdzać, czy rzeczywiście jest to ten sam plik, czy po drodze nie zostało coś do niego dodane...


6. Kary

   1. Główne rodzaje kar mogą być użyte, by zmusić użytkowników do przestrzegania regulaminu, a są to:
          * Skasowanie posta/tematu
          * Zamknięcie tematu
          * Ban na określony czas lub na stałe

      Dodatkowo Moderator ma prawo do wlepienia upomnienia 1-10pkt. w zależności od wagi przewinienia. Gdy osiągniesz 10 punktów z ostrzeżeń, Twoje konto zostanie automatycznie zbanowane na 30 dni. Zostaniesz o tym poinformowany, dostając prywatną wiadomość, za co dokładnie dostałeś upomnienie, od kogo i za ile punktów. Upomnienia trwają 14-30 dni, w zależności od wagi przewinienia.
   2. Decyzja Moderatora jest ostateczna i może być podjęta bez informowania użytkownika.
   3. Kara (upomnienie, ban) może być cofnięta tylko przez Moderatora, który to ją zastosował. W specjalnych przypadkach (Moderator stracił posadę bądź przez długi czas nie ma go na forum) sprawę można próbować wyjaśnić u innego Moderatora bądź Administratora. Jednakże proszę tego nie nadużywać w błahych sprawach.



7. Bany

W niektórych przypadkach użytkownik może być potraktowany banem od 1 dnia do nieskończoności. W niektórych naprawdę poważnych przypadkach konto użytkownika może być skasowane.

WAŻNE!

Ban dotyczy nie konta, ale osoby. Jeśli stwierdzimy, że zbanowany user założył nowe konto, będzie ono również zbanowane. W skrajnych przypadkach uporu i trwania w głupocie, można spodziewać się bana na IP.


8. Przy końcu

   1. Jesteś odpowiedzialny za wszystkie posty napisane z Twojego konta, niezależnie od tego, że Ciebie akurat nie było, a posty napisał Twój brat, rybka, pies czy kot. Ty za nie odpowiadasz.
   2. Jeśli zauważysz, że ktoś łamie regulamin, możesz zgłosić go poprzez funkcję "Raportuj", opisując krótko co złego widzisz w danym poście.
   3. Wszystkie posty Moderatorów są ich własną, niezależną opinią, chyba że są to posty przywołujące do porządku, określające zasady etc.

Podsumowanie
Zasady mogą być zmieniane bez podawania powodu i wcześniejszego ostrzeżenia. Dlatego staraj się być na bieżąco z regulaminem.

Powyższe zasady obowiązują na całym forum Tibia.pl, włączając w to podfora oraz fora prywatnych grup.

Z poważaniem:
Grono Aminów i ich Mondatorów.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mpu22.pun.pl www.sircommunity.pun.pl www.brodywioskacudow.pun.pl www.narwancy-team.pun.pl www.horoskopsmierci.pun.pl